الأربعاء، 2 يناير 2013

بالفيديو.. يارا نعوم : متعب حنين أوى ونفسى الناس تبعد عننا وأنا مش بأثر على مستواه

TwitThis



 أبدت يارا نعوم زوجة اللاعب عماد متعب مهاجم الاهلى إستيائها من الشائعات التى تطاردها وتطارد زوجها مؤكدة أنها بدأت فى التعود على تلك الشائعات ولا تتضايق منها حالياً عكس ما كان يحدث فى الماضى .

وقالت يارا فى تصريحات تلفزيونية لبرنامج " كورة النهاردة " مع الإعلامى أحمد شوبير " هذا الظهور الأول والأخير لى فى الإعلام وبتكلم مع متعب  على قد ما اقدر , ومفيش حاجة معينة  بعملها  علشان أساعدة انى  غير بقلل المشاكل والخناقات فى البيت و حياتنا مش وردى زى الناس ماهى متخيلة " .

وأضافت  يارا أكثر حاجة تضايقنى أن الناس تقول  وشى وحش على عماد  أو انى بأثر على مستواه , لأن  الاصابات مش بايده " .

وعن مسألة السفر المتعدد قالت " أنا مش بجبره على السفر , احنا بنعيش حياتنا عادى , كل حاجة بالإتفاق " وأنا كنت مرعوبة على متعب فى حادثة بورسعيد .

أضافت رداً عن اتهامها بالغرور " اللى يعرفنى يعرف انى مش مغرورة و نفسى الناس تبعد عنه وانا معاه فى أى حته  لأن عماد طيب وكريم وحنين " .




أسرار الاسبوع

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 

Twitter Blog Templates © copyright by غرائب و عجائب الدنيا | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks تعريب : ق,ب,م