الثلاثاء، 14 يناير 2014

بالفيديو : فى خطوه جريئه مواطن يقوم بتصوير موظفة تمتنع عن تأديه عملها وخدمته فى مكتب الشهر العقاري

TwitThis
1
فى تجربة جريئه قام مواطن فى الشهر العقاري بشبرا بتصوير فيديو لـ احد الموظفين الموجودين فى مكتب الشهر العقاري بعد ان ذهب الى المكتب وانتظر لمده ساعه ولم يقوم احد بخدمته الامر الذي اثار السيده المسؤوله عن تخليص الاوراق بالقيام والذهاب الى صاحب المشكله ومحاوله الاعتداء عليه لمنعه من تصويرها واليكم نص الواقعه كما يحكيها صاحبها ..
“اليوم ذهبت الى الشهر العقاري بشبرا والكل يعلم يعني ايه الشهر العقاري يعني ﻻزم تدفع علشان تخلص… المهم انا دخلت كنت ناوي مدفعش وامشي زيي زي الناس لقيت اوراقي على مكتب فاضي مفهوش موظف فضلت اكتر من 35 دقيقه وابتديت اسئل فين الموظف ودخلت للمديره قالتلي وانا اعملك ايه المهم اجتهدت لغاية ما عرفت انها واحده واقدرت اعرفها لقيتها واقفه بتتفق على 50جنيه سيبتها تخلص ودخلت عليها بعد ما خلصت الاتفاق بقولها ياحجه انا بقالي ساعة واقف مستنيكي علشان تخلصيلي ورقي اللي على مكتبك قالتلي استنى زيك زي الناس طيب حضرتك مش على مكتبك اصلا علشان الورق يخلص المهم قالتلي ايه رايك انا مش هشتغل وسابتي ومشيت راحت مكتب تاني خالص بعيد ع مكتبها رحت رايح وراها وشوفوا ايه اللي حصل ..انا صورتلكوا يمكن حد من المسؤلين يتحرك وننضف البلد

خبر عاجل



0 التعليقات:

إرسال تعليق

 

Twitter Blog Templates © copyright by غرائب و عجائب الدنيا | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks تعريب : ق,ب,م